Download
Наказ про організацію роботи про зарахування до 1 класу
наказ про орг.роботи про зарах. до 1 кла
Adobe Acrobat Document 367.5 KB

Перший клас-2024 : які документи потрібні для вступу та коли їх подавати

 

Заяву для вступу дитини в перший клас подають у навчальні заклади до 31 травня. Розповідаємо, які документи треба й кого зарахують першочергово.

Хто має подати документи?

Документи може подати один із батьків або законний представник майбутніх школярів. Присутність дитини під час подання заяви чи її зарахування не є обов’язковою.

Які документи треба подати?

Ось перелік обов’язкових документів:

·         оригінал та копія свідоцтва про народження дитини;

·         заява про зарахування одного з батьків чи законних представників дитини;

·         паспорт заявника;

·         оригінал медичної довідки №086-1/о;

·         карта профілактичних щеплень за формою №063/о;

·         документ, що підтверджує проживання дитини на території обслуговування школи.

Як зазначають у МОН, за бажанням до заяви про зарахування можна додати оригінал або копію висновку про комплексну чи повторну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини або витяг з протоколу засідання психолого-медико-педагогічної консультації.

Які умови подання заяви для ВПО?

Для дітей-переселенців, крім зазначених документів, також треба довідка про взяття на облік ВПО, яку можна отримати в «Дії».

Також діє першочергове право на зарахування в перший клас дітей-переселенців, якщо батьки або дитина зареєстровані на території обслуговування школи чи мають довідку про підтвердження статусу ВПО.

Коли подавати документи для вступу в перший клас?

Заяву про зарахування у навчальний заклад можна подати до 31 травня. Це може бути школа, за якою закріплена територія, де проживає дитина, або інші заклади освіти.

Коли проходить зарахування дітей у перший клас?

  До 1 червня буде видано  наказ про зарахування всіх дітей.

Якщо заяв більше, ніж вільних місць, до 1 червня зарахують дітей:

·         які проживають на території обслуговування школи;

·         які є братами/сестрами тих, хто вже здобуває освіту в цьому навчальному закладі;

·         які є дітьми працівників цього закладу;

·         які є випускниками дошкільного підрозділу закладу (якщо такий є).

 С прізвищ та імен дітей, які вступили у перший клас, з’явиться виключно в закладі освіти.

 

 

Download
Особливості організації навчально-виховн
Adobe Acrobat Document 362.0 KB

7 правил  збору портфеля першокласника

 

Збираючи дитину перший раз в перший клас, хочеться покласти в портфель всі канцелярські багатства. Не поспішайте. Необхідний вміст портфеля вчитель зазвичай озвучує на перших батьківських зборах. А ваше завдання - навчити дитину правильно збирати портфель.

Правило 1: Дитина повинна самостійно збирати - розбирати портфель. Щоб добре орієнтуватися у власному портфелі, дитина повинна збирати - розбирати його самостійно. Інакше, замість того, щоб слухати вчителя, вона велику частину уроку шукатиме в портфелі необхідні речі. Навіть якщо в портфелі всього одне відділення (хоча в більшості сучасних ранців їх як мінімум три), дитині буде потрібно не менше 10-15 хвилин, щоб знайти потрібну річ в незнайомих надрах портфеля.

Правило 2: Портфель треба збирати щодня. Щодня в портфелі скупчується безліч непотрібних папірців, крихт і всіляких «цінних», але абсолютно непотрібних в школі речей. Стежте, щоб дитина щодня виймала з портфеля весь вміст, викидала сміття і складала назад в портфель тільки необхідні речі.

Правило 3: Нічого зайвого. Завдання батьків - стежити, щоб дитина не носила з собою зайві речі. За санітарними нормами, що діють, більше трьох кілограмів піднімати першокласникам не рекомендується. Окрім покладених за програмою 2-3 підручників і 2-3 зошитів в ранці першокласника обов’язково лежатимуть пенал з ручками і олівцями, щоденник, рахункові палички, підставка для книг і сніданок. В результаті набирається якраз близько трьох кілограмів. Перший час батькам доведеться контролювати, що дитина кладе в портфель, а потім вона буде це робити самостійно.

Правило 4: Гігієнічне приладдя.В портфелі завжди повинні лежати невеликий рулон туалетного паперу і упаковка вологих серветок. Якщо дитина соромиться діставати в школі туалетний папір, покладіть його в непрозорий пакет.

Правило 5: Окремі контейнери для їжі. Практично у всіх школах дітям недостатньо стандартних шкільних сніданків і батьків просять давати дитині з собою додатковий сніданок - декілька бутербродів, сік і печиво. Незалежно від того, яку їжу ви даватимете дитині, для неї потрібні спеціальні контейнери з кришкою, що щільно закривається. Часто батьки упаковують їжу у фольгу або в поліетиленові пакети. Але упакована таким чином їжа може розкришитися. До того ж, якщо носити її без контейнера, весь вміст портфеля пропахне їжею. Поясніть дитині, що, перекусивши, вона повинна всі обгортки і порожні пакети покласти назад в контейнер і щільно закрити його.

Правило 6: Іграшки залишаються удома. Іграшкам в портфелі робити нічого. Якщо дитина дуже наполягає, домовтеся, що вона діставатиме іграшки з портфеля тільки на перерві, а перед початком уроку знову прибере їх в портфель. Можна, наприклад, укласти угоду, що при першій скарзі вчителя з приводу ігор на уроках - іграшки залишаються удома.

 

Правило 7: Мінімум дорогих речей. Питання, давати чи ні дитині в школу мобільний телефон, до цих пір залишається спірним. Мобільний телефон (і інші дорогі речі) не є предметами першої необхідності. В крайньому випадку дитина може подзвонити зі школи. Якщо ви все-таки вважаєте, що телефон дитині необхідний, поясніть, що на час уроків необхідно відключати звук і прибирати телефон в портфель. Крім того, необхідно пам’ятати, що телефон може загубитися або бути викраденим. Це стосується і наручного годинника, який діти часто знімають на фізкультурі і забувають надіти.

Поради психолога батькам майбутніх першокласників

Що робити, якщо потрібно поспішати в школу, а дитина не поспішає?

 

 Психологами відмічений негативний вплив активного організуючого тиску дорослого на дитину. Якщо постійно квапити дитину: «Давай швидше, ми вже спізнюємося! Ну що ти копаєшся?!», - те може, навпаки, закріпитися зворотна реакція. Сформується захисний стереотип «повільності»: у будь-якій ситуації, що вимагає швидкого реагування, дитина сповільнюватиметься і «гальмуватиме». У цьому вона нітрохи не винна, так її організм захищається від тривоги і напруги, викликаних "емоційним пресингом" ззовні.Тому доцільно проводити "профілактику цейтнотів". З цією метою, організовуючи збори дитини в школу, бажано:

 

Передбачити раніше вставання, що дозволяє дитині прокидатися, снідати, одягатися, умиватися в його власному темпі.

 

Прослідкувати, щоб дитина зібрала портфель і приготувала одяг і взуття з вечора.