ПЕДРАДА 03.01.2019

  03. 01. о 10.00. в кабінеті хімії відбулася педагогічна рада – дискусія :

„ Педагогічна майстерність і особисте зростання  педагога їх роль в підвищенні рівня якості навчання і виховання в школі в умовах соціалізації навчально-виховного процесу”  

 На педраді виступили  Коршак Л.М. яка  поінформувала вчителів про підсумки участі учнів школи  у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін, та  про результати навчально-виховної роботи за І семестр.          Компанець О.М. з доповіддю  «Сучасний учитель на шляху до вдосконалення».

Скринник О.В. -«Від чого залежить педагогічна діяльність молодого вчителя?»

  Карпенко Л.М. -«В чому полягає педагогічна майстерність?»

Неділько Л.А.- « Роль учителя у підвищенні якості уроку»

 Петренко М.А.- « Педагогічна техніка»

 Суржавська Н.Б.-  « Самоосвіта вчителя – запорука педагогічної творчості»

 Всім вчителям  було запропоновано  в ході підготовки до педради бути готовими до обговорення відвіданих уроків та наступних питань:

1.  Що таке педагогічна майстерність?

2.  Який він педагог – майстер?

3.  Чи можна навчитися педагогічної майстерності?

4.  Досвідчений учитель і педагог майстер – це одне й те саме ?

А також інформація для роздуму 

(Ви – керівник. У школі є вакансія вчителя. Які кваліфікаційні вимоги  для бажаючих працювати ви б висунули?)

    Мета: Налаштувати педагогів на плідну, творчу роботу , до розкриття творчого потенціалу кожного педагогічного працівника  , сформувати готовність поділитися своїми знахідками з колегами, сприяти підвищенню рівня методичної та фахової майстерності кожного педагога. 

 В рамках підготовки до педради  було проведено наступну роботу:

-   проведено анкетування учнів «Вчитель очима учнів» та тестування вчителів «Вивчення творчого потенціалу»

- вчителі з різним стажем роботи  підготувалися  для виступу;

- і кожен продумав відповіді  на запропоновані до обговорення  питання

На педраді  працювати три групи вчителів :

І - молоді і малодосвідчені;

ІІ – стаж роботи від 10 до 20 років

ІІІ – найдосвідченіші вчителі нашої школи

  Вони виконували  такі  завдання  :                                                                             1. Напиши оголошення

( дописати оголошення на тему: «У школі є вакансія вчителя. Кваліфікаційні вимоги…» ) - 5 хвилин на обговорення , після чого кожна група зробить презентацію своєї роботи.

 2. Мозкова атака. (кожна група отримала  запитання і працювала протягом 2 – х хвилин)  

 1.     Який він педагог – майстер?

2.     Чи можна навчитися педагогічної майстерності?

3.     Досвідчений учитель і педагог майстер – це одне й те саме ? 

 Далі було проаналізованои результати анкетування щодо визначення творчого потенціалу вчителів нашої школи, та анкетування учнів  «Наші вчителі очима наших учнів».

Виступи вчителів супроводжували слайди презентації. Педрада пройшла у невимушеній робочій атмосфері. Всі вчителі були задоволені результатами  своєї роботи. 

Download
до педради-converted.pdf
Adobe Acrobat Document 1.1 MB